Godmorgon!

Igår kväll när jag skulle sova låg jag och blundade och tänkte på ingenting.
Sen, Plötsligt hörde jag ett konstigt ljud.. Jag låg och lyssnade ett tag och hörde
bara det där ljudet. Sen satte jag mig upp, tände lampan och försökte lista ut
vad det var. Då försvann det. Sen la jag huvudet på kudden igen, och då var det
där igen. Det där ljudet, det är svårt att beskriva det.. tyvär!
Iallafall så ansträngde jag mig att höra vad det kom ifrån, och då slog det mig!
Det var min näsa som lät när jag andades X'D
Har det hänt er någon gång?

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: Kim-bloggdesigner

haha ja då blir det lättare. jag har ju års träning av städning. sen så såg det ut som ett helvet när jag växte upp så jag lovade mig själv att jag aldrig skulle ha det så igen. :) sen är det en fördel att jag jobbat med städning. ;)

2009-08-17 @ 11:58:22
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg:)

2009-08-17 @ 14:40:12
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0