for a pessimist, I´m pretty optimistic

Det var exakt lika jobbigt som jag trodde att gå upp tio i sex.
Första lektionen drog igång direkt, ingen mjuk genomgång här inte!
På omvårdnads lektionen fick vi dessutom en fet läxa som i princip handlade
om vad som händer och sker i kroppen när man ligger i mammas mage.
Jag har som tur är har gjort klart nu. Så det är skönt att ha det gjort.

Jag har PMS, och ingen lindrig. Ont i magen och jag beter mig som en
riktig bitch. Sorry Carro och alla andra jag har snäst åt idag!

Mitt nästa uppdrag är att dra på mig joggingskorna och ta en
sväng i spåret. Har hört att det är bra när man har mensvärk!

Just nu vill jag bara ha fredag så jag får träffa Anna, skolan är inte
alls detsamma utan henne. Bästa läraren genom tiderna

yours truly,

Hanna

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag (:

2009-08-25 @ 17:52:54
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0