En nystart

Hösten närmar sig med stormsteg, och förra hösten bytte
jag från blogg.se till blogspot.com. Jag tycker om blogspot.com
men det jag saknar är att se om det överhuvudtaget är någon som
läser. Därför väljer jag nu att starta upp en ny blogg...
Det första jag vill ursäkta mig för är designen, men imorgon
eftermiddag ska jag börja pilla lite med design så får vi helt enkelt se.
Ni får ha överseende tills det kommer något annat..

Yesterday is history, tomorrow is mystery.
Jag ska lämna mitt förflutna bakom mig, mitt nya liv räknar
jag från och med 1 augusti år 2009. 

Denna höst kommer jag kämpa med skola, vikt och vänskap.
Denna höst kommer att bli den bästa i mitt liv, så som min sommar blev.
Jag hoppas ni följer med mig i höst, trots att jag krånglar till det för er?

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0