COLDPLAY

Jag vet inte vart jag ska börja...
Helt-jävla-underbart.

förbandet white lies var asbra och öppnade grymt,
tiden mellan förband och coldplay var lite för långt för vi
var rädda att vi inte skulle se hela. Men när dom väl började
åhååå, alltså publiken. Man går ju på konsert för stämningen.
Så är det bara!

I början var ljudet lite si så där, men det blev bättre och
dom körde av alla godingar i början.
"if you love me, won´t you let me know?
We are coldplay, and we say hello"
Så jävla klockrent!
Sen kom det några låtar som jag inte riktigt kände igen.

Viva la vida, måste jag ens förklara. Publiken jublade oooaaaa ooooaaa
och låten började och alla sjöng med. Så jävla härligt!
Även efter Lost fortsatte publiken med ljuden från Viva la vida.

Chris Martin är så jävla charmig!!!!!!
" if this was the audience olympics, you´d be Usain Bolt"
"tosen tack, allesammans"
" I wish I could said all that in swedish"
Helt underbar, han är min nya kärlek <3

Dom sprang ut på en liten scen i mitten och dom kom så nära,
hade vi stått kvar där vi stog från början hade dom varit ännu närmare.

När the scientist som var extra nummer hade klingat ur var vi tvungna att
gå och vi hann med tåget.
Så jävla underbar slut på sommarlovet.

 Tack Emelie&Johanna för en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: jacob

de är lagom bra :D

2009-08-25 @ 22:08:08
URL: http://incob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0