ändrade planer

det blev ingen bio idag av olika anledningar, tråkigt men det är sånt
som händer. Biografen finns alltid kvar!

Istället sitter jag här i min ensamhet och har film marathon för mig själv,
riktigt mysigt måste jag säga.

filmer jag har sett hittils idag:
-17 again
-100 girls
 och så ska jag se
- the hangover
- caio bella
& wild child.

Sorry att jag är osocial idag, men som jag sa till Carro imorse.
Ibland måste man vara ensam och samla ihop tankarna. Även fast inget
jobbigt har hänt. Som med datorn. Ibland måste man defregmantera, eller
vad det nu heter, sina filer så dom inte ligger utspridda.

Nej enough talking. Filmkvällen fortsätter.

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0