18 augusti

17 again har jag kollat på idag, den var riktigt bra faktiskt.
Jag gillar ju förutsägbara high school filmer.
Så om ni också gör det, se den!

På promenixen med Mulle fick jag sällskap av Carro, mycket skönare
när man inte går själv. Fast nästa gång får det bli ett högre tempo!

Ikväll blir det bio med Emelie och Isabella, Isabella fick ju det i 17årspresent
av oss. Så nu blir det av. Sommaren med Göran ska vi se. Så fort jag såg
trailern för den filmen kände jag: Detta är en film jag måste se med Isabella!
Lite mat på stan ska vi hinna med också. Känns som att det blir en trevlig kväll!

Nu vette tusiken vad jag ska göra, kolla nån till film kanske. Jag har blivit filmnörd.
Fy på mig!

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Hejsan, allt bra? :)

2009-08-18 @ 17:10:31
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: isabella

woho kan inte bli bättre! :D

2009-08-18 @ 17:13:28
URL: http://isabellahalling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0